Tuesday 24 January 2012

Lights - Bokeh







Na razie kijowe, ale pracuje nad tym :D

6 comments:

  1. Jak śmiesz powiedzieć, że to jest kijowe? Podoba mi się ta czerń i żywość kolorów. Mistrzu.

    ReplyDelete
  2. Bo jest kijowe. Nie umiem wycinać prostych gwiazdek i serduszek i wszystko takie krzywe i dziwne. Spójrz na bokeh innych, tamci to dopiero wymiatają.

    ReplyDelete
  3. fakt, idealne nie jest, ale ja nie potrafię zrobić lepszego.. mogę wiedzieć jakim obiektywem było robione?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam taki sam obiektyw ale jeszcze nie udało mi się niestety zrobić takiego bokeh'u chociaż próbowałam, więc jestem pod wrażeniem :)

      Delete
  4. tak, to znowu ja z pytaniem o bokeh... dzisiaj po raz kolejny próbuję zrobić, znowu z nakładką własnej roboty.. ale mam problem, bo zdjęcia nie wychodzą. mając nakładkę serduszko, zdjęcie wychodzi po prostu jakby w ramce serduszka i nie ma tego pożądanego efektu. wydaje mi się, że mam wszystkie ustawienia tak jak powinnam, może to kwestia złego wykonania nakładki i całego tego "sprzętu"? robiłam zgodnie z filmikiem: http://fotoblogia.pl/2009/01/17/poradnik-jak-uzyskac-na-zdjeciach-piekny-bokeh

    ReplyDelete